نرم افزار کاربردی

نرم افزار کاربردی

نرم افزار کاربردی

نرم افزار کاربردی

Zemana Anti-Malware

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

Zemana Anti-Malware یک اسکنر قدرتمند کامپیوتر است که در جهت پاکسازی ویروس ها و تهدیدهای اینترنتی و نجات ویندوز شما از آلودگی ویروس هایی که برای رهایی از آنها تمام تمهیدات لازم را انجام داده اید، طراحی شده است! یک اسکن سریع و حرفه ای و زدودن تهدیدها و ویروس ها میباشد. نرم افزار Zemana Anti-Malware ویندوز شما را نجات خواهد داد، زمانیکه تدابیر امنیتی دیگر شما را نا امید کرده اند! نیازی نیست که درگیر تنظیمات گیج کننده شوید ؛ با تجربه چندین ساله ی سازنده، فقط کافیست آن را اجرا کنید!


تمام آنچه که میبایست انجام دهید دانلود برنامه و اجرای آن است... سپس بنشینید و تماشا کنید که چطور در چند دقیقه تمام مشکلات شما حل خواهد شد. این برنامه در مقابله با ویروس ها بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل میکند، خصوصاً در فضای ابری، و درایوهای کامپیوتر شما را از درهم ریختگی نجات میدهد. Anti malware تمام تهدیدها و آلودگی ها را پشت سر میگذارد و با انجام یک اسکن کامل، حتی تهدیدهایی مانند rootkit و bootkit را پاک مینماید. این برنامه سطح امنیت دستگاه شما را بسیار بالا میبرد. این برنامه از اسکن فضای ابری که از 10 اسکنر برتر کامپیوتر محسوب شده و همیشه به روز است استفاده میکند ؛ این عمل یک اسکن چندگانه پرقدرت بدون مضراتی چون بیرون کشیدن منابع کامپیوتر شما یا ایجاد اشکال و مغایرت در برنامه هایتان،  میباشد.
Zemana Anti-Malware
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ
  • مهسا نجاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی